Jocurile Olimpice 2024 Paris: USA Gymnastics Își Recâștigă Sponsorizările după Succesul de la Paris 2024

Reconstrucția USA Gymnastics după Scandalul Larry Nassar

USA Gymnastics (USAG) își valorifică succesul continuu la Paris 2024 și se pregătește pentru Jocurile Olimpice din Los Angeles 2028 pentru a-și reconstrui portofoliul de sponsorizări. Această reorganizare a fost necesară după ce partenerii și sponsorii majori au părăsit organizația în urma scandalului de abuz sexual al lui Larry Nassar.

Performanțele Remarcabile ale Echipei SUA la Paris 2024

Echipa SUA se află în fruntea tabelului de medalii la gimnastică artistică, cu două medalii de aur și două de bronz. Simone Biles a fost una dintre vedetele Jocurilor, conducând echipa SUA spre victorie în competiția pe echipe și câștigând finala individuală, consolidându-și statutul de cea mai decorată gimnastă din toate timpurile.

Revenirea Comercială sub Conducerea lui Li Li Leung

Pe lângă succesul sportiv, USA Gymnastics și-a revenit și comercial sub conducerea directorului executiv Li Li Leung, care s-a alăturat organizației în 2019. Parteneriatele semnate cu Nike, Comcast, Core Hydration și Samsonite sunt doar câteva exemple ale noilor colaborări de succes.

Leung a declarat că organizația poartă discuții cu „mulți parteneri potențiali” și a subliniat că perspectiva Jocurilor Olimpice din Los Angeles 2028 ar putea crea și mai multe oportunități comerciale pe baza succesului de la Paris 2024.

Transformarea USA Gymnastics

Când Li Li Leung s-a alăturat USA Gymnastics, organizația era zguduită de urmările scandalului Nassar. Cazul a provocat daune semnificative reputației USA Gymnastics, care a pierdut sponsori majori și a depus cerere de faliment. Leung a reorganizat aproximativ 70% din personalul organizației și a schimbat focusul spre dezvoltarea holistică a sportivilor.

Atragerea Noilor Sponsori

Leung a luat decizia conștientă de a nu urmări noi sponsorizări până când USA Gymnastics nu și-a „pus casa în ordine”. Recent, activitatea sugerează că organizația este acum confortabilă să vândă din nou. Cultura orientată spre sportivi a jucat un rol esențial în recâștigarea încrederii brandurilor. Acum, este o cerință ca sponsorii USA Gymnastics să includă un element de sănătate și bunăstare a sportivilor în parteneriatul lor.

Stabilitatea Financiară și Viitorul USA Gymnastics

Veniturile din noile parteneriate vor contribui la refacerea finanțelor USA Gymnastics, care, împreună cu Comitetul Olimpic și Paralimpic al SUA (USOPC), a ajuns la o înțelegere de 380 milioane de dolari cu victimele scandalului Nassar la sfârșitul anului 2021. Leung este optimistă cu privire la viitorul organizației.

„Suntem într-o poziție foarte bună,” a spus ea. „Avem un buget de operare sănătos și ne dorim întotdeauna să-l îmbunătățim pentru a furniza resurse suplimentare pentru sportivi. Deși am crescut resursele pentru sportivii noștri, ne dorim să continuăm să le creștem pentru ei.”

.

Jocurile Olimpice 2024 Paris USA Gymnastics isi Recaștiga Sponsorizările după Succesul de la Paris 2024

sponsori gimnastica, usa gymnastics, parteneri echipa de gimnastica, sponsori in gimnastica, team usa, echipa de gimnastica a statelor unite ale americii, us olympic womens gymnastics team