Egalitatea de Gen: Un Motiv Cheie pentru Sponsorizările Masive ale Jocurilor Olimpice

Angela Ruggiero Despre Impactul Sponsorizărilor Olimpice

Angela Ruggiero spune că partenerii “sărbătoresc” același număr de sportivi bărbați și femei care concurează la Paris 2024. Ruggiero, o campioană olimpică de patru ori care a câștigat aur cu SUA în 1998, a jucat un rol cheie în drumul către paritatea de gen pe teren, ajutând la lansarea proiectului de revizuire a egalității de gen al Comitetului Internațional Olimpic (IOC) în 2017, în timpul mandatului său ca membru al consiliului IOC.

Paris 2024: Prima Ediție „Egală din Punct de Vedere al Genului”

Paris 2024 a fost numit prima ediție a Jocurilor Olimpice „egale din punct de vedere al genului”, un punct de reper important în istoria Jocurilor Olimpice.

Sponsori de TOP și Promovarea Atleților Femei

Sponsorii de TOP au pus mai multe atlete în prim-planul campaniilor olimpice, reflectând un angajament mai mare față de egalitatea de gen.

Importanța Egalității de Gen în Sponsorizările Olimpice

Egalitatea de gen este unul dintre motivele pentru care marile branduri plătesc sume semnificative de bani pentru a sponsoriza Jocurile Olimpice, conform membrului de onoare al Hall of Fame-ului de hochei pe gheață, Angela Ruggiero.

Paritatea de Gen la Paris 2024

Paris 2024 a fost etichetat ca fiind prima ediție a Jocurilor Olimpice „egale din punct de vedere al genului” pentru că prezintă același număr de sportivi bărbați și femei, la mai mult de un secol după ce femeile au fost permise pentru prima dată să concureze la Jocuri în 1900.

Impactul Financiar al Sponsorizărilor Olimpice

IOC – Comitetul Olimpic Internațional are în prezent 15 sponsori la nivel mondial, unii dintre aceștia fiind raportați că plătesc peste 100 de milioane de dolari pentru a face parte din programul de parteneriat TOP al organismului olimpic în mai multe ediții ale Jocurilor.

Progresul Rămas de Făcut pentru Egalitate

Recunoscând că mai sunt unele progrese de făcut pentru ca Jocurile să fie cu adevărat egale, inclusiv în rolurile de antrenori și arbitraj, Ruggiero a argumentat că egalitatea de gen este un motiv important pentru care brandurile doresc să se alinieze cu mișcarea olimpică.

Valorile Mișcării Olimpice și Importanța Lor

„Parte din valoarea mișcării olimpice și ceea ce plătesc aceste branduri atât de mult sunt valorile atașate ei,” a declarat Ruggiero pentru SportsPro. „Și una dintre acele valori este accentul pe gen. Nu știu dacă este ‘egalitate’.”

Mesajul Comercial al Egalității de Gen

„Acum ai egalitate cel puțin în ceea ce privește participarea, dar poți vedea că Jocurile Olimpice încearcă cu adevărat să promoveze acest lucru în domeniile pe care le pot controla – de la purtătorii torței, la voluntari, la purtătorii de drapel care acum sunt un bărbat și o femeie.”

Valoarea Sporturilor Feminine în Sponsorizările Olimpice

„Uită-te la valorile pe care le plătesc acești sponsori TOP, acești difuzori olimpici. Nu cumpără doar sporturi masculine, cumpără aproape sporturi feminine egale și, pentru prima dată [la Paris 2024], de fapt sporturi masculine și feminine egale.”

Ruggiero a subliniat că „toată lumea sărbătorește” acea egalitate în participare, iar mesajul a fost îmbrățișat de unii dintre sponsorii TOP ai IOC, dintre care mai mulți au încercat să folosească asocierea lor cu Jocurile pentru a-și promova propriile acreditări DEI.

Echipa Diversă de Atleți Visa pentru Paris 2024

Visa, de exemplu, a semnat ceea ce a descris ca fiind cea mai „diversă” echipă de olimpici și paralimpici sponsorizată vreodată pentru Paris 2024, cu 80 de atlete și 67 de sportivi bărbați în echipa sa.

Campaniile Coca-Cola cu Simone Biles și Tatjana Schoenmaker

Între timp, Simone Biles și Tatjana Schoenmaker au fost în prim-planul a două dintre cele mai mari campanii lansate anul acesta de Coca-Cola și băutura sa sportivă Powerade.

Viziunea pe Termen Lung a Comitetului Olimpic pentru Egalitatea de Gen

Evaluări și Revizuiri Periodice: Realizarea de evaluări și revizuiri periodice pentru a asigura progresul continuu spre egalitatea de gen în toate aspectele Jocurilor Olimpice.

Promovarea Egalității în Toate Domeniile: Comitetul Olimpic Internațional își propune să promoveze egalitatea de gen nu doar în competiții, ci și în rolurile de conducere și antrenorat.

Sponsorizări Orientate către Diversitate: Continuarea atragerii de sponsori care valorizează și promovează diversitatea și incluziunea în sport.

Programe de Dezvoltare pentru Sportive: Dezvoltarea și implementarea de programe specifice pentru a sprijini dezvoltarea carierei sportive a femeilor.

Campanii de Conștientizare: Lansarea de campanii globale pentru a crește conștientizarea și acceptarea egalității de gen în sport.

  • Paris 2024 a fost numit prima ediție a Jocurilor Olimpice „egale din punct de vedere al genului”
  • Sponsorii de TOP au pus mai multe atlete în prim-planul campaniilor olimpice

Jocurile Olimpice de la Paris 2024

egalitate de gen, jocurile olimpice de la paris 2024, sponsorizari masive pentru egalitatea de gen, comitetul olimpic international, jocuri, olimpice, 2024, sponsori, viziunea ioc, sport